De Vereniging
De leukste Vereniging van Utrecht

Over ons

De Vereniging is opgericht in 2016. Ten tijden van een groot tekort aan goudgele rakkers, stonden vijf jonge heren op. Zij begonnen zich in te zetten tegen dit tekort. Al snel kwam de heer S.R. Poelarends met het initiatief voor de Vereniging. Deze begon klein met bij elke proost een kleine ode aan de Vereniging. In 2017 werd het voorzitterschap overgedragen aan de heer V.J.W.B. Elsinga. Onder zijn bewind groeide de Vereniging. Hij introduceerde verschillende nieuwe elementen als de prijzen en de eindejaarsquiz. Het logo van de Vereniging prijkte op steeds meer plaatsen. De naamsbekendheid groeide en ging verder dan de wandelgangen van de Winkel van Sinkel. Tot op de dag van vandaag is de Vereniging een actieve organisatie die zich inzet tegen het tekort aan goudgele rakkers. De leden van de Vereniging bespreken nog op elke Verenigingsavond de normen en waarden van het leven. Geen van onze leden zal een ethische discussie uit de weg gaan. Met deze visie hopen we als Vereniging nog lang te kunnen groeien.

Onze leden

Stefan Poelarends